czwartek, 1 stycznia 2015

Sałatka sylwestrowa.

Sałatka stworzona z tego, co akurat było w lodówce. Lubię takie improwizacje, bo czasem wychodzi mi coś naprawdę dobrego. Czasem danie okazuje się klapą, ale nie ma co się o tym rozpisywać.
Żałuję, że spróbowałam tylko odrobinę, ale byłam wczoraj tak objedzona tym, co wjechało na sylwestrowy stół, że nie zmieściłabym więcej.


Składniki:

- 10 sporych liści sałaty masłowej
- 200 g sera gouda
- 100 g szynki
- 15 suszonych pomidorków w zalewie
- sól, pieprz, oregano
* grzanki czosnkowe

Sałatę myjemy i kroimy na drobne kawałeczki. Ser ścieramy na tarce o grubych oczkach. Szynkę kroimy w drobną kosteczkę. Pomidorki kroimy na pół. Wszystkie składniki mieszamy razem i doprawiamy. Podajemy z grzankami (przepis TUTAJ). Ja swoje wrzuciłam dopiero przed podaniem, aby były chrupiące.


Przekąski Sylwestrowe

3 komentarze: