piątek, 25 lipca 2014

Na deszczowy piątek - owsianka budyniowa!

Dzień przywitał mnie deszczem. Jest szaro, buro i ponuro, a do tego w perspektywie mam sprzątanie, zakupy i pracę. Piątek zapowiada się f a n t a s t y c z n i e. Na szczęście jutro weekend, podczas którego mam zamiar wylegiwać się na działce i nie robić absolutnie nic. Oczywiście jeśli ta szarość i ponurość nie przeciągnie się na kolejne dni.
Na nogi postanowiłam postawić się przy pomocy owsianki budyniowej. Miało to być coś, co osłodzi mi dzień. Podziałało!


Składniki:

- 5 łyżek płatków owsianych
- 250 ml mleka
- łyżka ulubionego budyniu (u mnie śmietankowy z kawałkami białej czekolady z Delecty)
- łyżeczka miodu
- dodatki wg uznania, u mnie tarta gorzka czekolada, ale mogą być owoce, bakalie itp.

Płatki zalać 200 ml mleka i zagotować. Dodać łyżeczkę miodu. W 50 ml mleka rozpuścić budyń. Do zagotowanego mleka dolać mleko z budyniem, gotować mieszając, do uzyskania ulubionej konsystencji. Voila!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz